
Θέση Back Office Employee
Η εταιρεία πώλησης αυτοκινήτων μέλος του Ομίλου Εταιρειών ALPAN, ζητά υποψήφιους για άμεση πρόσληψη Back Office Employee στην επαρχία Λευκωσίας.
Καθήκοντα και Ευθύνες:
- Διαχείριση και καταχώριση δεδομένων στα πληροφοριακά συστήματα της εταιρείας.
- Διεκπεραίωση Εξωτερικών εργασιών.
- Υποστήριξη στη διαχείριση εγγράφων, συμβάσεων και τιμολογίων.
- Επικοινωνία και συνεργασία με τα τμήματα πωλήσεων, προμηθειών και υποστήριξης πελατών.
- Παρακολούθηση αποθεμάτων και διαχείριση παραγγελιών.
- Προετοιμασία αναφορών και παρουσιάσεων για τη διοίκηση.
- Ενημέρωση και διατήρηση αρχείων σύμφωνα με τις πολιτικές της εταιρείας.
Απαιτούμενα προσόντα:
- Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση Back Office ή σε παρόμοιο ρόλο.
- Εξαιρετικές οργανωτικές και διαχειριστικές δεξιότητες.
- Άριστη γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών και εφαρμογών MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Πλήρης γνώση όλων των διαδικασιών για εισαγωγή, εκτελώνιση, πώληση, εγγραφή και παράδοση αυτοκινήτου θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
- Καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά και προφορικά).
- Προσοχή στη λεπτομέρεια και ικανότητα να εργάζεσαι υπό πίεση.
Παροχές Εταιρίας:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών & παροχών
- Δυναμικό & σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
- Συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη
- Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης
- 13 ος μισθός
- Ιατροφαρμακευτική και Ταμείο Προνοίας
Applying for Back Office Employee
*Θα ειδοποιηθούν μόνο οι υποψήφιοι που πληρούν τα απαιτούμενα προσόντα.
**Όλες οι αιτήσεις θα τύχουν εμπιστευτικού χειρισμού.