alpan group logo

Θέση Back Office Employee

Η εταιρεία πώλησης αυτοκινήτων μέλος του Ομίλου Εταιρειών ALPAN, ζητά υποψήφιους για άμεση πρόσληψη Back Office Employee στην επαρχία Λευκωσίας.

Καθήκοντα και Ευθύνες:

  • Διαχείριση και καταχώριση δεδομένων στα πληροφοριακά συστήματα της εταιρείας.
  • Διεκπεραίωση Εξωτερικών εργασιών.
  • Υποστήριξη στη διαχείριση εγγράφων, συμβάσεων και τιμολογίων.
  • Επικοινωνία και συνεργασία με τα τμήματα πωλήσεων, προμηθειών και υποστήριξης πελατών.
  • Παρακολούθηση αποθεμάτων και διαχείριση παραγγελιών.
  • Προετοιμασία αναφορών και παρουσιάσεων για τη διοίκηση.
  • Ενημέρωση και διατήρηση αρχείων σύμφωνα με τις πολιτικές της εταιρείας.

Απαιτούμενα προσόντα:

  • Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση Back Office ή σε παρόμοιο ρόλο.
  • Εξαιρετικές οργανωτικές και διαχειριστικές δεξιότητες.
  • Άριστη γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών και εφαρμογών MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Πλήρης γνώση όλων των διαδικασιών για εισαγωγή, εκτελώνιση, πώληση, εγγραφή και παράδοση αυτοκινήτου θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
  • Καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά και προφορικά).
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια και ικανότητα να εργάζεσαι υπό πίεση.

Παροχές Εταιρίας:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών & παροχών
  • Δυναμικό & σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη
  • Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης
  • 13 ος μισθός   
  • Ιατροφαρμακευτική και Ταμείο Προνοίας

Applying for Back Office Employee

*Θα ειδοποιηθούν μόνο οι υποψήφιοι που πληρούν τα απαιτούμενα προσόντα.

**Όλες οι αιτήσεις θα τύχουν εμπιστευτικού χειρισμού.